Co dělat když mi nejde internetové připojení

Bezdrátové připojení (WiFi)

1. Zkontrolujte Váš router: Zkontrolujte na Vašem routeru, zda svítí kontrolky provozu. V případě, že na routeru nesvítí žádná signalizace, tak s největší pravděpodobností je router porouchaný. Vyměňte za jiný.

2. Restartujte router: Vypněte a znovu zapněte router vytažením napajecího kabelu ze zařízení. Tím se mohou vyřešit drobné technické problémy spojené s bezdrátovým připojením.

3. Restartujte přijímací jednotku: V případě, že máte od nás na střeše přijímací jednotku (anténu), tak restartujte i ji, vytažením napájecího adaptéru z el. zásuvky. Zkontrolujte, zda při provozu adaptér svítí.

4. Zkontrolujte heslo Wi-Fi: Ujistěte se, že používáte správné heslo k připojení k Wi-Fi síti. Občas je potřeba aktualizovat nebo znovu zadat heslo.

5. Zkontrolujte sílu signálu: Ujistěte se, že jste v dosahu vaší Wi-Fi sítě a že signál není příliš slabý. Pokud ano, přesuňte se blíže k routeru.

6. Zapněte a po chvilce vypněte režim letadla na svém zařízení: Někdy může být užitečné zapnout režim letadla a poté ho znovu vypnout, což může obnovit spojení s bezdrátovou sítí.

7. Resetujte Wi-Fi nastavení na zařízení: V nastavení svého zařízení (např. telefonu, tabletu, počítače, apod.) najděte možnost resetovat síťová nastavení. Tím se odstraní možné konflikty spojené s připojením k Wi-Fi.

8. Vyzkoušejte internetové připojení na jiném zařízení: Pokud máte možnost, tak zkuste vyzkoušet internetové připojení na jiném zařízení.


Drátové připojení (Ethernet)

1. Zkontrolujte Váš router: Zkontrolujte na Vašem routeru, zda svítí kontrolky provozu. V případě, že na routeru nesvítí žádná signalizace, tak s největší pravděpodobností je router porouchaný. Vyměňte za jiný.

2. Restartujte router a zařízení: Stejně jako u bezdrátového připojení, restartujte router a zařízení připojené k ethernetu. To může obnovit spojení a odstranit drobné technické problémy.

3. Restartujte přijímací jednotku: V případě, že máte od nás na střeše přijímací jednotku (anténu), tak restartujte i ji, vytažením napájecího adaptéru z el. zásuvky. Zkontrolujte, zda při provozu adaptér svítí.

4. Zkontrolujte fyzické připojení: Ujistěte se, že ethernetový kabel je správně připojen k vašemu zařízení a routeru. Zkontrolujte také, zda kabel není poškozený.

5. Zkontrolujte nastavení síťového adaptéru: Pokud používáte počítač, zkontrolujte nastavení síťového adaptéru v jeho operačním systému. Občas může být potřeba aktualizovat ovladače nebo provést jiné úpravy.

6. Vyměňte ethernetový kabel: Pokud máte podezření, že problém je v ethernetovém kabelu, zkuste ho vyměnit za nový. Poškozený kabel může způsobit problémy s připojením.

7. Vyzkoušejte internetové připojení na jiném zařízení: Pokud máte možnost, tak zkuste vyzkoušet internetové připojení na jiném zařízení (např. telefonu, tabletu, počítače, apod.).


Pokud se ani po provedení výše uvedených rad nepovedlo obnovit internetové připojení, tak nás kontaktujte na telefoním čísle +420 792 430 430.