Bezdrátové připojení (WiFi)
1. Zkontrolujte Váš router: Zkontrolujte na Vašem routeru, zda svítí kontrolky provozu. V případě, že na routeru nesvítí žádná signalizace, tak s největší pravděpodobností je router porouchaný. Vyměňte za jiný.
2. Restartujte router: Vypněte a znovu zapněte router vytažením napajecího kabelu ze zařízení. Tím se mohou vyřešit drobné technické problémy spojené s bezdrátovým připojením.
3. Restartujte přijímací jednotku: V případě, že máte od nás na střeše přijímací jednotku (anténu), tak restartujte i ji, vytažením napájecího adaptéru z el. zásuvky. Zkontrolujte, zda při provozu adaptér svítí.
4. Zkontrolujte heslo Wi-Fi: Ujistěte se, že používáte správné heslo k připojení k Wi-Fi síti. Občas je potřeba aktualizovat nebo znovu zadat heslo.
5. Zkontrolujte sílu signálu: Ujistěte se, že jste v dosahu vaší Wi-Fi sítě a že signál není příliš slabý. Pokud ano, přesuňte se blíže k routeru.
6. Zapněte a po chvilce vypněte režim letadla na svém zařízení: Někdy může být užitečné zapnout režim letadla a poté ho znovu vypnout, což může obnovit spojení s bezdrátovou sítí.
7. Resetujte Wi-Fi nastavení na zařízení: V nastavení svého zařízení (např. telefonu, tabletu, počítače, apod.) najděte možnost resetovat síťová nastavení. Tím se odstraní možné konflikty spojené s připojením k Wi-Fi.
8. Vyzkoušejte internetové připojení na jiném zařízení: Pokud máte možnost, tak zkuste vyzkoušet internetové připojení na jiném zařízení.
Drátové připojení (Ethernet)
1. Zkontrolujte Váš router: Zkontrolujte na Vašem routeru, zda svítí kontrolky provozu. V případě, že na routeru nesvítí žádná signalizace, tak s největší pravděpodobností je router porouchaný. Vyměňte za jiný.
2. Restartujte router a zařízení: Stejně jako u bezdrátového připojení, restartujte router a zařízení připojené k ethernetu. To může obnovit spojení a odstranit drobné technické problémy.
3. Restartujte přijímací jednotku: V případě, že máte od nás na střeše přijímací jednotku (anténu), tak restartujte i ji, vytažením napájecího adaptéru z el. zásuvky. Zkontrolujte, zda při provozu adaptér svítí.
4. Zkontrolujte fyzické připojení: Ujistěte se, že ethernetový kabel je správně připojen k vašemu zařízení a routeru. Zkontrolujte také, zda kabel není poškozený.
5. Zkontrolujte nastavení síťového adaptéru: Pokud používáte počítač, zkontrolujte nastavení síťového adaptéru v jeho operačním systému. Občas může být potřeba aktualizovat ovladače nebo provést jiné úpravy.
6. Vyměňte ethernetový kabel: Pokud máte podezření, že problém je v ethernetovém kabelu, zkuste ho vyměnit za nový. Poškozený kabel může způsobit problémy s připojením.
7. Vyzkoušejte internetové připojení na jiném zařízení: Pokud máte možnost, tak zkuste vyzkoušet internetové připojení na jiném zařízení (např. telefonu, tabletu, počítače, apod.).